Wine для Linux став ще стабільнішим і отримав нові функції

Wine для Linux

Один із найпопулярніших засобів запуску Windows-додатків у середовищі Linux отримав нову версію.

Реліз Wine 7.18 виправив ряд відомих помилок та покращив сумісність утиліти з рядом ігор та програм, а також з актуальним набором символів Unicode.

Wine – це програмний інструмент для запуску ігор та програм, створених для платформи Windows в операційних системах на ядрі Linux. На відміну від традиційних емуляторів, він перетворює API-виклики Windows на системні виклики ядра Linux без використання віртуалізації. Це розробники підкреслюють і в назві утиліти, яка розшифровується як Wine Is Not an Emulator.

Головними нововведеннями у складі релізу стали поява підтримки WoW64 (прошарок для запуску 32-розрядних програм у 64-розрядній Windows) у драйвері для macOS, виправлення асинхронного читання в інтеграції мультимедійного фреймворку GStreamer та виправлення 20 відомих помилок. Зокрема, були виправлені проблеми сумісності з іграми Resident Evil 7, Hotel Giant 2, Gas Guzzlers Combat Carnage та Cube World, а також із програмами DosBox, Bloomberg Terminal, Adobe FrameMaker, KeePassXC та іншими.

Крім того, у Wine 7.18 з’явилася підтримка Unicode 15. У цю версію стандарту було додано 4489 нових символів (у тому числі низку нових смайликів), загальна кількість яких у результаті склала 149186. Ознайомитись з повним списком змін можна на офіційному сайті проекту.